Shopping Cart

Atsakymai į klausimus

Apmokėjimas

Kokie yra apmokėjimo būdai?
Galimi tokie apmokėjimo būdai: pavedimu per Swedbank, SEB, banko pavedimu, kreditine banko kortele per PayPal mokėjimo sistemą.

Kokiomis banko kortelėmis galima apmokėti už užsakymą?
Atsiskaityti galite visomis kreditinėmis Visa, Mastercard ir American Express mokėjimo kortelėmis.

Dovana

Ar galima užsakymą siųsti kaip dovaną?
Taip. Jei mokate banko pavedimu, pavedimu per Swedbank, SEB ar DNB interneto banką, kreditine banko kortele per PayPal, galite siųsti užsakymą ne tik savo adresu, bet ir kaip dovaną artimam žmogui ar draugui jo adresu. Tada, pildant pristatymo adresą, įveskite to žmogaus vardą, pavardę bei adresą ir, pasirinkite “Siunčiu dovaną”, kad galėtumėte parašyti siuntėją ir žinutę (sveikinimą) dovanos gavėjui.

Duomenų apsauga

Ar mano duomenys yra saugūs?
Jūsų pateiktus asmens pateiktus duomenis saugome bei tvarkome pagal Europos Sąjungos Bendrąjį duomenų apsaugos reglamentą 2016/679. Daugiau apie mūsų  taikoma asmens duomenų apsaugą.

Nekokybiškos prekės

Kaip elgtis, jei gauta prekė yra nekokybiška?
Visoms parduodamoms prekėms taikoma leidėjo garantija. Jeigu gaunate nekokybišką prekę, galite mums gražinti ją iš karto arba vėliau. Apie gautą nekokybišką prekę informuokite mus el. pašto adresu: [email protected] Mes su Jumis susisieksime ir sutarsime dėl laiko, kada galėsime pristatyti tokią pačią kokybišką prekę ir susigrąžinti nekokybiška prekę. Ant prekių įpakavimo aiškiai užrašykite „Nekokybiškos prekės“ ir Jūsų (kaip siuntėjo) bei mūsų (kaip gavėjo) adresą: Greta Girdvilytė, Draugystės 9b-17, LT-51285 Kaunas.
Už nekokybiškos prekės pristatymą ir grąžinimą mokame mes. Tuo atveju, jei nekokybiškos prekės negalėsime pakeisti į tokią pačią kokybišką, pasiūlysime kitą tiek pat kainuojančią prekę arba grąžinsime pinigus už nekokybišką prekę.

Nuolaidos

Kokios nuolaidos yra taikomos?
Internetinėje parduotuvėje prekės parduodamos apie 15-25% mažesnėmis kainomis nei vidutinės kainos tradicinėse parduotuvėse.

Prekių grąžinimas

Ar galima gražinti kokybiškas prekes?
Jūs galite grąžinti mūsų parduotuvėje pirktas prekes per 14 dienų nuo užsakymo gavimo. Prieš grąžindami prekes, informuokite mus apie tai el. pašto adresu: [email protected]. Ant grąžinamų prekių įpakavimo užrašykite „Grąžinimas“ ir išsiųskite mums adresu: Greta Girdvilytė, Draugystės 9b-17, LT-51285 Kaunas.
Garantuojame sumokėtos sumos grąžinimą, tačiau prekių pristatymo išlaidos nėra grąžinamos. Už prekių grąžinimą mums taip pat mokate Jūs.

Prekių kaina

Kokias prekių kainas siūlo namanija.lt?
 Prekės parduodamos apie 15-25% mažesnėmis kainomis nei vidutinės kainos tradicinėse parduotuvėse.

Kaip suprasti nurodytą kainą?
Šalia prekės pateikta kaina yra tik pačios prekės kaina. Prie užsakymo pridedamas mokestis už pristatymą (jei jis yra taikomas) ir atimamos Jums taikomos nuolaidos.

Pristatymo adresas

Namų ar darbovietės adresą yra geriau įvesti kaip pristatymo adresą?
Rinkitės pristatymą į darbovietę, kadangi, tuomet pačiam ar šeimos nariui nereikės laukti kurjerio namuose. Darbovietėje Jūsų užsakymą gali priimti bet kuris iš bendradarbių.

Ar galiu nurodyti kitos žmogaus adresą?
Taip. Jei norite, kad užsakymas būtų pristatytas kitam žmogui.

Ar vieno užsakymo prekes galima išsiųsti dvejais skirtingais adresais?
Pristatymo adresas gali būti tiktai vienas. Jei norite, kad išsirinktos prekės būtų pristatytos dviem adresais, pildykite du užsakymus.

Pristatymas į Omnivą paštomatą Lietuvoje

Ar pristatome užsakymus į Omnivą paštomatus?
Taip, užsakymus pristatome į Omnivą paštomatus Lietuvoje.

Omniva paštomatai yra šiuose miestuose: Vilnius, Kaunas, Klaipėda, Šiauliai, Panevėžys, Alytus, Anykščiai,  Biržai, Druskininkai, Eišiškės, Elektrėnai, Gargždai, Garliava, Ignalina, Jonava, Joniškis, Pasvalys, Jurbarkas, Kaišiadorys, Kazlų Rūda, Kelmė, Kėdainiai, Kretinga, Kuršėnai, Lazdijai, Marijampolė, Mažeikiai, Molėtai, Naujoji Akmenė, Pabradė, Pakruojis, Palanga, Pasvalys, Plungė, Prienai, Radviliškis, Raseiniai, RIetavas, Rokiškis, Skuodas, Šakiai, Šalčininkai, Šeduva, Šilalė, Šilutė, Širvintos, Švenčionys, Tauragė, Telšiai, Trakai, Ukmergė, Utena, Varėna, Vilkaviškis, Visaginas, Zarasai.

Kur pasirinkti pristatymą į Omnivą paštomatą Lietuvoje?
Užsakymo pristatymą į paštomatą pasirinksite, kai įdėsite prekes į krepšelį ir prisijungsite (ar prisiregistruosite).

Kada galiu pasiimti savo užsakymą iš Omniva paštomato Lietuvoje?
Kai tik Jūsų užsakymas bus pristatytas į paštomatą, gausite SMS Jūsų nurodytu mobilaus telefono nr. Jei siuntos neatsiimsite, po 3 dienų gausite SMS priminimąUžsakymus išsiųstus iš mūsų penktadienį, Vilniaus, Kauno, Klaipėdos, Šiaulių, Panevėžio ir Utenos paštomatuose galėsite atsiimti jau šeštadienį.

Kokiu laiku galiu atsiimti užsakymą iš paštomato?
Užsakytas prekes galite atsiimti Jums patogiu paros metu – paštomatai veikia kasdien, ištisą parą.

Kaip atsiimti užsakymą iš paštomato?
1. Gavę pranešimą į mobilųjį telefoną, eikite prie Omniva siuntų terminalo, nurodyto SMS.
2. Įveskite pranešimu gautą šešiaženklį durelių kodą.
3. Paimkite siuntą iš automatiškai atsidariusio terminalo skyriaus ir uždarykite dureles.

Kiek laiko Jūsų užsakymas saugomas paštomate?
Jūsų užsakymas saugomas paštomate 7 dienas.Po 7 dienų Jūsų užsakymas bus grąžintas mums ir tik po papildomo apmokėjimo šį užsakymą galėsime Jums pristatyti į vietą ar paštomatą.

 

Pristatymas į LP Express terminalą

Ar pristatome užsakymus į LP Express siuntų savitarnos terminalus?
Taip, užsakymus pristatome į LP Express terminalus Lietuvoje. LP Express terminalų vietų sąrašas Lietuvoje

Kur pasirinkti pristatymą į LP Express terminalą Lietuvoje?
Užsakymo pristatymą į LP Express terminalą pasirinksite, kai įdėsite prekes į krepšelį ir prisijungsite (ar prisiregistruosite).

Kada galiu pasiimti savo užsakymą iš LP Express terminalo Lietuvoje?
Kai tik Jūsų užsakymas bus pristatytas į paštomatą, gausite SMS Jūsų nurodytu mobilaus telefono numeriu. Užsakymus išsiųstus iš mūsų penktadienį visuose LP Express terminaluose galėsite atsiimti jau šeštadienį.

Kokiu laiku galiu atsiimti užsakymą iš LP Express pašto terminalo?
Užsakytas prekes galite atsiimti Jums patogiu paros metu – LP Express terminalai veikia kasdien, ištisą parą.

Kaip atsiimti užsakymą iš LP Express terminalo?
1. Gavę pranešimą į mobilųjį telefoną arba elektroniniu paštu, eikite prie LP Epxress siuntų savitarnos terminalo, nurodyto SMS
2. Įveskite pranešimu abu gautuosius PIN kodus. 
3. Paimkite siuntą iš automatiškai atsidariusio terminalo skyriaus ir uždarykite dureles

Kiek laiko Jūsų užsakymas saugomas LP Express terminale?
Jūsų užsakymas saugomas siuntų savitarnos terminale 3 dienas. Po 3 dienų Jūsų užsakymas bus grąžintas mums ir tik po papildomo apmokėjimo šį užsakymą galėsime Jums pristatyti į vietą ar LP Express pašto terminalą.

Pristatymas į Lietuvos pašto skyrių

Laikinai negalimas dėl COVID-19 viruso taikomų karantino sąlygų.

PRISTATYMO KAINA

Kiek man kainuoja užsakymo pristatymas Lietuvoje?

Pristatymo būdas

Užsakymas iki 30,00 €

Užsakymas virš 30,00 €

Omniva paštomatas

2,29 €

NEMOKAMAS

LP Express paštomatas

1,99 €

NEMOKAMAS

Lietuvos pašto skyrius

LAIKINAI NEGALIMAS*

LAIKINAI NEGALIMAS*

Nurodytu adresu

LAIKINAI NEGALIMAS*

LAIKINAI NEGALIMAS*

Atsiėmimas namanija.lt biure Kaune

LAIKINAI NEGALIMAS*

LAIKINAI NEGALIMAS*

* Dėl COVID-19 viruso taikomų karantino sąlygų.

Ar pristatymo kaina Lietuvoje priklauso nuo užsakymų prekių kiekio ar svorio?
Ne.

Pristatymo trukmė

Per kiek dienų užsakymai pristatomi Lietuvoje?
Kiekvienos prekės puslapyje yra nurodyta prekės pristatymo trukmė, t. y. per kiek laiko ši prekė Jums bus pristatyta Lietuvoje. Sandėlyje turimas prekes pristatome per 1-2 darbo dienas. Jei apmokėjimas atliekamas iki 12:00, prekes išsiunčiame tą pačią dieną. (Darbo dienomis)

Užsakymų pristatymas Lietuvoje gali vėluoti iki 3 darbo dienų dėl karantino metu pasikeitusių darbo sąlygų ir dėl Namanijos.lt bei kurjerių tarnyboms padidėjusio darbo krūvio.

Slapukų naudojimas

Ar naudojate slapukus?

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus.

Užsakymų apjungimas

Ar galima apjungti į vieną užsakymą du, atliktus dviejų dienų laikotarpyje?
Ne.

Užsakymų atsiėmimas biure Kaune

Laikinai negalimas dėl COVID-19 viruso taikomų karantino sąlygų.

Užsakymų būsena ir istorija

Kaip galima pamatyti užsakymų būseną bei visus savo užsakymus?
Patekę į internetinę parduotuvę namanija.lt, spauskite puslapio viršuje esančią nuorodą “Prisijungti”. Suvedę prisijungimui naudojamą el. pašto adresą ir slaptažodį, Jūs iškart būsite nukreipti į Jūsų užsakymų puslapį, kuriame galite sužinoti savo užsakymo ar užsakymų būseną,  peržiūrėti kokias prekes ir kada pirkote, kokiu adresu jos buvo pristatytos.

Užsakymo panaikinimas

Ar galiu atsisakyti užsakymo, jei užsakymas jau pradėtas vykdyti?
Panaikinti vykdomą užsakymą galite tik telefonu  +370 605 13246  darbo valandomis. Jei užsakymas yra gautas, užsakymo panaikinti nebūtina. Jis nebus vykdomas, kol negausime Jūsų apmokėjimo.

Ar galiu panaikinti užsakymą, kuris yra išsiųstas?
Jei užsakymas yra išsiųstas, Jūs galite jo nepriimti iš kurjerio.

Nemokamas siuntimas

Visiems užsakymams virš 30€

Greitas

Užsakymų paruošimas

30 dienų

Pinigų grąžinimas

Asmens duomenų

Apsauga